ארטיום דולגופיאט / Fghi6chy Y7gdm : בינתיים, ארטיום דולגופיאט, אחת התקוות הגדולות של ישראל במשחקים האולימפיים, מדורג ראשון במוקדמות תרגיל הקרקע.

ארטיום דולגופיאט / Fghi6chy Y7gdm : בינתיים, ארטיום דולגופיאט, אחת התקוות הגדולות של ישראל במשחקים האולימפיים, מדורג ראשון במוקדמות תרגיל הקרקע.. המתעמל הישראלי ארטיום דולגופיאט זכה במדליית כסף באליפות העולם בהתעמלות קרקע, לאחר שסיים את תרגיל. ופעמיים ברציפות סגן אלוף אירופה במכשיר הקרקע. לפני תחרויות הוא לא נרדם (מאוד לחוץ. ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. אולג, אביו של ארטיום דולגופיאט, משוחח עם בנו בשידור חי עם דמעות בעיניים:

ופעמיים ברציפות סגן אלוף אירופה במכשיר הקרקע. At the 2017 world championships, he won the silver medal in the floor exercise. עמית שיסל, הוועד האולימפי הישראלי). בינתיים, ארטיום דולגופיאט, אחת התקוות הגדולות של ישראל במשחקים האולימפיים, מדורג ראשון במוקדמות תרגיל הקרקע. Born june 16, 1997) is an israeli artistic gymnast.

×
×"מתעמל ארטיום ×"ול×'ופיאט מכ×'×™ ת א ×"ווע×" ×"אולימפי ×'ישראל Facebook from lookaside.fbsbx.com
Born june 16, 1997) is an israeli artistic gymnast. ארטיום דולגופיאט פתח בצורה נפלאה את תחרויות ההתעמלות בטוקיו עם תרגיל מצוין, שהעניק לו את הציון 15.200 והפסגה במוקדמות תרגיל הקרקע. העליתי את רמת הקושי צילום: At the 2017 world championships, he won the silver medal in the floor exercise. ארטיום דולגופיאט זוכה במדליית כסף באליפות אירופה בהתעמלות מכשירים 2019, דריה ספירידונובה בתרגיל קרקע 2017 gala israel daria spiridonova fx, artem dolgopyat junior european championship 2014 sr. המתעמל הישראלי ארטיום דולגופיאט זכה במדליית כסף באליפות העולם בהתעמלות קרקע, לאחר שסיים את תרגיל. דולגופיאט נולד בדנייפרופטרובסק (כיום דניפרו) שבאוקראינה בשנת 1997 למשפחה ממוצא יהודי. לפני תחרויות הוא לא נרדם (מאוד לחוץ.

© סופק על ידי הארץ ארטיום דולגופיאט עם שתי המדליות.

דולגופיאט זכה לציון של 15.033 והקדים את זאפטה ריידרלב מספרד שסיים. דולגופיאט נולד בדנייפרופטרובסק (כיום דניפרו) שבאוקראינה בשנת 1997 למשפחה ממוצא יהודי. ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו. התעמלות מכשירים מוקדמות קרב רב. את השיעור הזה ארטיום דולגופיאט למד היטב השנה. ופעמיים ברציפות סגן אלוף אירופה במכשיר הקרקע. Dolgopyat won the gold medal at the 2020 european championships in the floor exercise and sliver medals at the 2017 and 2019 world. ארטיום דולגופיאט בסרטון אימונים חדש >> artem dolgopyat. May 27, 2021 · ארטיום דולגופיאט העפיל היום (חמישי) לגמר תרגיל הקרקע בגביע האתגר בוורנה שבבולגריה. Gymnast artem dolgopyat wins the silver medal in floor exercise at the 2019 world artistic gymnastics championships. בשבת האחרונה דולגופיאט כבר נחת על הרגליים. עמית שיסל, הוועד האולימפי הישראלי). המתעמל הישראלי ארטיום דולגופיאט זכה במדליית כסף באליפות העולם בהתעמלות קרקע, לאחר שסיים את תרגיל.

ארטיום דולגופיאט, בן 23, עסוק בימים אלה באימונים אינטנסיביים. ארטיום דולגופיאט (איציק בלניצקי) לא הרבה מכירים את הסיפור הזה. אני מברך אותך מהלב, אתה מעולה. העליתי את רמת הקושי צילום: ארטיום דולגופיאט זוכה במדליית כסף באליפות אירופה בהתעמלות מכשירים 2019, דריה ספירידונובה בתרגיל קרקע 2017 gala israel daria spiridonova fx, artem dolgopyat junior european championship 2014 sr.

על×
על×" ל×'מר מ×"מקום ×"ראשון ×"ופע×" מצוינת של ×"ול×'ופיאט שמו×'יל ×'מוק×"מות תר×'יל ×"קרקע from img-s-msn-com.akamaized.net
ארטיום דולגופיאט זכה במדליית זהב בהתעמלות(צילום: צפו בביצוע המצוין שהציב את דולגופיאט בפסגה בשלב זה >> (תמונה: הוא מודע לכובד האחריות על כתפיו. Gymnast artem dolgopyat wins the silver medal in floor exercise at the 2019 world artistic gymnastics. ארטיום דולגופיאט, בן 23, עסוק בימים אלה באימונים אינטנסיביים. לפני תחרויות הוא לא נרדם (מאוד לחוץ. העליתי את רמת הקושי צילום: .ארט גרפונקל ארט פארוחסקי ארט פרחוסקי ארט קלאב ארטבאט ארטה ארטטה ארטיום דולגופיאט ארטיום דולגפיאט ארטיום דזיובה ארטיום פרחובסקי ארטילריה ארטיק ארטיק.

Dolgopyat won the gold medal at the 2020 european championships in the floor exercise and sliver medals at the 2017 and 2019 world.

אני מברך אותך מהלב, אתה מעולה. אביו בצעירותו התאמן בהתעמלות גם הוא. ארטיום דולגופיאט סגן אלוף העולם בתרגיל דולגופיאט עלה שני למשטח, ביצע תרגיל נהדר ונקי ללא טעויות עם נחיתות מדויקות וקיבל עליו ציון גבוה של. צפו בביצוע המצוין שהציב את דולגופיאט בפסגה בשלב זה >> (תמונה: ארטיום דולגופיאט (איציק בלניצקי) לא הרבה מכירים את הסיפור הזה. ארטיום אולגוביץ' דולגופיאט הוא מתעמל ישראלי, פעמיים סגן אלוף העולם בתרגיל הקרקע , ההישג הגדול ביותר של מתעמל ישראלי; Pagespublic figuresports promoterfull time gymnasticsvideosארטיום דולגופיאט מדהים! At the 2017 world championships, he won the silver medal in the floor exercise. © סופק על ידי הארץ ארטיום דולגופיאט עם שתי המדליות. Born june 16, 1997) is an israeli artistic gymnast. נבחרת ישראל בג'ודו חוגגת את הזכייה במדלית הארד(צילום: ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו. התעמלות מכשירים מוקדמות קרב רב.

התעמלות מכשירים מוקדמות קרב רב. ארטיום דולגופיאט הוא הנתניתי שייצג את ישראל באולימפיאדת טוקיו ביולי 2021 בענף התעמלות מכשירים בנים. נבחרת הבייסבול, חנה מיננקו, ארטיום דולגופיאט. לפני תחרויות הוא לא נרדם (מאוד לחוץ. Dolgopyat won the gold medal at the 2020 european championships in the floor exercise and sliver medals at the 2017 and 2019 world.

Oitwsu Tzfdfqm
Oitwsu Tzfdfqm from i.ytimg.com
ארטיום דולגופיאט עם המדליה (דף הפייסבוק של הוועד האולימפי). את השיעור הזה ארטיום דולגופיאט למד היטב השנה. ארטיום דולגופיאט (איציק בלניצקי) לא הרבה מכירים את הסיפור הזה. העליתי את רמת הקושי צילום: אביו בצעירותו התאמן בהתעמלות גם הוא. המתעמל הישראלי ארטיום דולגופיאט זכה במדליית כסף באליפות העולם בהתעמלות קרקע, לאחר שסיים את תרגיל. Gymnast artem dolgopyat wins the silver medal in floor exercise at the 2019 world artistic gymnastics. כל העדכונים וכל הדיווחים בזמן אמת על המשלחת הישראלית לאולימפיאדת טוקיו 2020 שנדחתה בשנה בגלל מגפת הקורונה.

ארטיום דולגופיאט זוכה במדליית כסף באליפות אירופה בהתעמלות מכשירים 2019, דריה ספירידונובה בתרגיל קרקע 2017 gala israel daria spiridonova fx, artem dolgopyat junior european championship 2014 sr.

At the 2017 world championships, he won the silver medal in the floor exercise. בינתיים, ארטיום דולגופיאט, אחת התקוות הגדולות של ישראל במשחקים האולימפיים, מדורג ראשון במוקדמות תרגיל הקרקע. העליתי את רמת הקושי צילום: ארטיום דולגופיאט, מתעמל מכשירים המתגורר בנתניה עם זוגתו, ייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בטוקיו 2021. התעמלות מכשירים גמר קרקע וסוס הסמוכות. את השיעור הזה ארטיום דולגופיאט למד היטב השנה. Gymnast artem dolgopyat wins the silver medal in floor exercise at the 2019 world artistic gymnastics. כל העדכונים וכל הדיווחים בזמן אמת על המשלחת הישראלית לאולימפיאדת טוקיו 2020 שנדחתה בשנה בגלל מגפת הקורונה. ארטיום דולגופיאט הוא הנתניתי שייצג את ישראל באולימפיאדת טוקיו ביולי 2021 בענף התעמלות מכשירים בנים. ארטיום הוכיח את עצמו כאחד המובילים. ארטיום דולגופיאט פתח בצורה נפלאה את תחרויות ההתעמלות בטוקיו עם תרגיל מצוין, שהעניק לו את הציון 15.200 והפסגה במוקדמות תרגיל הקרקע. בגמר אליפות העולם בהתעמלות שהתקיימה בטורונטו הוא קיבל על התרגיל המכריע ציון של 14.533 והפך לסגן אלוף העולם. נבחרת הבייסבול, חנה מיננקו, ארטיום דולגופיאט.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook